IZBA PRZYJĘĆ
Kierownik:
Oddziałowa:
Małgorzata Wachowska
tel. 797 606 204
Informacja i rejestracja:
tel. 797 606 204
Rejestracja odbywa się całodobowo w gabinecie (Gabinet Przyjęć) znajdującym się na parterze za windą.
Pacjent do celów rejestracji powinien posiadać:
- dowód osobisty (aby na podstawie numeru PESEL potwierdzić w systemie ewuś ubezpieczenie pacjenta)
- dokumentację medyczną z poprzednich pobytów (jeśli były)
- aktualne wyniki badań diagnostycznych
- ewentualnie – aktualny dokument ubezpieczenia np. legitymacja emeryta/rencisty, wydrukowany ZUS RMUA, książeczka ubezpieczeniowa, itp.
Personel podczas rozmowy z pacjentem przeprowadzi wywiad chorobowy, a następnie przy uzyskaniu skierowania odprowadzi na odpowiedni oddział.
Do celów statystycznych i informacyjnych (nie obowiązkowe) pacjent zostanie poproszony o wypełnienie druków:
- Oświadczenie o upoważnieniu osoby do uzyskania informacji medycznej.
- Oświadczenie o posiadaniu lub nie niepełnosprawności.